Udbudspolitik
Den primære målgruppe er ufaglærte og faglærte.
Mission:
- At tilrettelægge og gennemføre uddannelser på vilkår som sikre kursisterne nødvendige og individuelle muligheder for at fuldføre uddannelsen med et godt resultat.
- At tilbyde en høj grad af information til evt. involverede parter, jobcentre, virksomheder og faglige organisationer.
Samarbejde:
- Skolens målsætning er at medvirke til at afhjælpe omstillings- og tilpasningsproblemerne inden for transportsektoren, i et tæt samarbejde med andre skoler, virksomheder, jobcentre, faglige organisationer og andre relevante samarbejdspartner.
- Skolen ønsker et tæt samarbejde med andre uddannelsesudbydere om kvantitet og kvalitet.
- Skolen udlægger og udliciterer, jf. ministeriets regler herom, gerne uddannelser i bestræbelserne på at dække uddannelsesbehov.
- Skolen ønsker at bidrage til at vedligeholde, udbygge og forbedre kursisternes kvalifikationer.
- Skolen ønsker at give voksne borgere muligheder for at forbedre såvel erhvervs- som personlig kompetencer.
Markedsføring:
- Skolen tilsigter en markedsføring af AMU-kurserne, der er præget af åbenhed og gennemsigtighed.
- Skolen tilsigter et tæt samarbejde omkring markedsføring med alle relevante parter.
- Markedsføringen gennemføres bl.a. via:
- Skolens hjemmeside
- Brochurer
- Partnerskaber med jobcentre, virksomheder og faglige organisationer.
- Informationsmøder på jobcentre, virksomheder og i faglige organisationer.
- Annoncer i dags- og ugepresse